20 Mayıs 2014 Salı

Valimizin Eşi Leyla Özcan Hanımefendi Özel Eğitim Merkezlerini Ziyaret Etti

Özel Eğitim Merkezlerinin Ziyareti


 


2 Nisan Dünya Otizm Haftası etkinlikleri çerçevesinde 15/05/2014 tarih saat 14:00 da Halk Sağlığı Müdürlüğü Ruh Sağlığı ve Programları Birimi tarafından hazırlanan program doğrultusunda Sayın Valimizin eşi Leyla Özcan Hanımefendinin teşrifleriyle, Halk Sağlığı Müdür Yardımcısı Dr. Derya Özkaya ve Ruh Sağlığı Birimi çalışanlarının katılımı ile Öz Şefkat ve Uğur Böceği Özel Eğitim Merkezlerine ziyaret düzenlenmiştir. 


 


Ziyaret sırasında velilerin sorunları ile ilgilenilmiş olup, öğrencilerimize hediyeler takdim edilmiştir.


 


Halk Sağlığı Müdürlüğü=>Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar ve Kanser Şubesi Ruh Sağlığı ve Programları Birimi


 



 



 



 




Valimizin Eşi Leyla Özcan Hanımefendi Özel Eğitim Merkezlerini Ziyaret Etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder