27 Mayıs 2014 Salı

Çankırı Çalışan Gazeteciler Derneği’nden Üyelerine Veda Programı

Veda Programı


Çalışan Gazeteciler Derneği tarafından dernek üyelerinden Sinan Küçük için bir veda yemeği düzenledi. Hafta sonu Alpsarı Göleti’nde gerçekleştirilen veda yemeğine dernek üyeleri katıldı.


Dernek üyelerinin yoğun katılım gösterdiği pikniğin ardından katılanlar çeşitli etkinliklerin yanında kıyasıya geçen bir halı saha maçı yaptı.  


Kaybedenin olmadığı futbol maçının sonrasında  Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Çelik, dernek adına Sinan Küçük’e tuz lambası hediye etti.


“Uzun bir süredir, birlikte haberden habere koştuk” diyen Çelik, “Sinan arkadaşımızın aramızdan ayrılacak olması bizleri derinden üzdü. Kışın soğukta yazın sıcakta mesai mefhumu gözetmeksizin o programdan bu programa koştuk. Bir kardeş gibi olduk” dedi.


“Sinan kardeşim hem mesai arkadaşım hem de dernek üyemiz” diyen  Çalışan Gazeteciler Derneği Başkanı Özgür Alantor, “Zaman çok çabuk geçiyor. Sinan kardeşim okulunu bitirecek ve aramızdan ayrılacak. Ben hem mesai arkadaşımdan hem de dernek üyemden ayrılacağım için gerçekten büyük üzüntü duyuyorum. Buradaki tam arkadaşlarımda en az benim kadar üzüntü duyuyor” diye konuştu


“Beni gerçekten çok duygulandırdınız” diyerek sözlerine başlayan  Küçük ise, “Manisa Soma’dan buraya okumak için geldim. Burada hem okudun hem de siz değerli arkadaşlarımla birlikte  bu güzel mesleği yaptım. Sizlerle birlikte Çankırı’nın tüm ilçe ve köylerine gittik. Beni kendinizden biri olarak gördünüz, ben sizleri birer kardeşim olarak gördüm. Sizlere çok teşekkür ediyorum ve sizleri asla unutmayacağım. Unutmayın Soma’da bir eviniz var artık” ifadelerine yer verdi.


Espirileri ile gündemde yer bulan dernek üyesi Mustafa Çelik ise meslektaşının hem Çankırı’da okuyup hem de kendisi için ekononik katkıda bulanan kişi olması münasebetiyle Küçük’ü kutladı. Böyle düşünceler içerisinde okuyarak kendisi için, ailesi için katkıda bulanan insanların nadir olduğunun altını çizen Çelik böyle kardeşlerimizin her zaman yanlarında olacağız dedi. Çelik Sinan Küçük’e sivil hayatında başarılar diledi, kendisini unutmayaçaklarını vurguladı.


Not: Diğer fotograflar yayına hazırlanıyor.




Çankırı Çalışan Gazeteciler Derneği’nden Üyelerine Veda Programı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder