8 Haziran 2014 Pazar

Çankırı Gençlik Derneği Başkanı İsmail Sarıkaya Oldu

Çankırı Gençlik Derneğinde bayrak değişimi!


 


2008 yılında Ankara’da kurulan Çankırı Gençlik Derneği 3. Olağan genel kurulu Şabanözü Bakırlı köyü dernek binasında gerçekleştirildi.


 


Ortak mücadele doğrultusunda gerçekleşen bayrak değişiminde Eski Başkan Yakup Çakırşen koltuğu İsmail Sarıka’ya devretti.


 


Çankırı Gençlik Derneği üyelerinin katılımıyla gerçekleşen genel kurulda divan başkanlığına kurucu dernek başkanı Bayram Polat, Katip üyeliklerine Dilaver Doğanay ve Fatih Bayram seçildi.


 


İstiklal Marşı okunması ile başlayan Genel Kurulda mevcut başkan Yakup Çakırşen tarafından 2011-2014 yıllarında gerçekleştirilen faaliyetlerin raporunun okunmasının ardından Yeni başkan ve yönetim kurulu üyelerinin seçilmesine geçildi. Yeni dönemde başkanlık için aday olan İsmail Sarıkaya, Çankırı için yeni dönemde önemli projeleri olduğuna değindi. Birlik beraberlik mesajları vererek, Eski Başkana ve Eski Yönetim kuruluna teşekkür ederek konuşmasını tamamladı. Yapılan oylama da oy birliği ile yeni dönemde Çankırı Gençlik Derneğinin başkanı İsmail Sarıkaya seçildi.


 


Genel Kurulda Seçilen Yeni Yönetim Kurulu Ve Çankırı Dernekler Federasyonu Delegeleri Şu Şekilde Oluştu;
 


 


Yönetim Kurulu Üyeleri
1-İsmail Sarıkaya – Başkan
2-İsmail Demir – Başkan Yardımcısı
3-İbrahim Dönmez – Başkan Yardımcısı
4-Fatih Öz – Genel Sekreter
5-Ömer Bayraktar – Muhasip
6-Mesut Bal – Yönetim Kurulu Üyesi
7-Mehmet Sevdiyar – Yönetim Kurulu Üyesi


 


Denetim Kurulu Üyeleri
1-Şeyma Kökçam Polat – Denetim Kurulu Üyesi
2-Aysel Doğanay – Denetim Kurulu Üyesi
3-Buket Sarıkaya – Denetim Kurulu Üyesi


 


İsmail Sarıkaya Kimdir?
1987 yılında Çankırı ili Orta ilçesi – Yuva köyünde doğdu. Çankırı Gençlik Derneği ve Federasyon Gençlik Kollarının Kurucularından olan İsmail Sarıkaya evli ve bir kız çocuk babası. Ankara’ da özel bir şirkette fotoğrafçı, tasarımcı ve video editör olarak çalışmaktadır. Bugüne kadar Çankırı ile alakalı bir çok STK’ da görev almıştır ve faydalı hizmetlerde bulunmuştur. Halen kendi köy derneğinin yönetim kurulunda Genel Sekreter olarak faaliyetini sürdürmekte olup Çankırı Gençlik Derneği olağan genel kurulunda tek aday olarak başkan adayı oldu. İsmail Sarıkaya, Genel Kurula katılan bütün üyelerin oylarını alarak başkan seçilmiştir.



Çankırı Gençlik Derneği Başkanı İsmail Sarıkaya Oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder