6 Haziran 2014 Cuma

Başkan Dinç Başarısının Sırrını Anlattı

Çankırı Belediye Başkanı İrfan Dinç, Sağlık Yüksek Okulu öğrencilerine siyaset ve yönetim alanındaki tecrübelerini anlattı. Öğrenciler ile yaklaşık iki saat sohbet eden Dinç, hiçbir başarının tesadüfi olarak meydana gelemeyeceğini belirterek, başarısının samimi olma, hedef koyma, mücadele verme, dürüst davranma, bilgili olma ve dua etmekte saklı olduğunu söyledi.


 


Siyasetin ve idareciliğin zor bir süreç olduğunu belirten Dinç, ”Bizim işlerimizin mesai saati yok. Millete hizmet için bu yola girince sabırla mücadele etmeye devam etmek zorundayız” şeklinde konuştu.


 


Öğrencilere yaşadığı olaylardan örnekler aktaran Dinç, kendine güvenen insanların başarılı olduğuna inandığını belirterek ”Ben üniversiteyi bitirdiğimde belediye başkanı olmayı hedefime koymuştum. Bu yolda kararlar aldım ve adımlarımı attım. Mevlam bana bu görevi 10 yıl yapmayı nasip etti. Görev sürem boyunca alanında tecrübeli insanlar ile çalışmaya özen gösterdim. Kadınlarımıza ve çocuklarımıza pozitif ayrımcılık ilkesi gereği hizmetler ürettim. Teknolojisi, lojistik gücü ve eğitimli kadrosu çok yetersiz olan bir belediyeden bugün kendi kendine yeten hatta çevre ilçelere hizmetler götüren bir belediye olduk” dedi.


 


Göreve başladığı ilk yıllarda bütçe dengeleme çalışmaları yapmak zorunda kaldıklarını hatırlatan Dinç, kentin pek çok sorununu çözmenin gururunu yaşadığını belirtti.


 


Çalıştığı süre boyunca yaşlılar başta olmak üzere herkesten dua istediğini ve kendisinin de dua ettiğini söyleyen Dinç, duanın başarısı için önemli bir yer tuttuğunu sözlerine ekledi. Başkan Dinç, konuşmaların ardından öğrencilerden gelen soruları yanıtladı.


 


Etkinlik, öğrencilerin Dinç’e tuz lamba hediye etmesi ile sona erdi. 


 



 



 



 



 




Başkan Dinç Başarısının Sırrını Anlattı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder